Bedankt postbode
Ik wil oprecht de postbode bedanken die me vandaag post bezorgde van vier dagen. Sinds twee weken krijgen we na dinsdag geen post meer, enkel de krant die is stipt. Onze postbode doet uitermate zijn best met heel lange dagen om alles nog te bezorgen wat afwezige collega’s laten liggen. Dit is echter een onhoudbare toestand die gaat ten koste van die postbodes die nog komen werken. Ook zij krijgen klachten wegens enorme werkdruk.
Toen ik belde met de klantendienst van Bpost gaf men daar direct toe dat het verdeelcentrum Ternat een echte catastrofe is. Soms worden tot vijftiend rondes niet bedeeld en dat duurt al maanden. Wie doet er wat aan? Bedrijven ervaren ook deze hinder en ontvangen te laat belangrijke stukken zoals aangetekende zendingen.
Belleman diende officieel klacht in bij de ombudsman verantwoordelijk voor de post. Ook hier is men op de hoogte van de toestand ter plekke. Wie klacht wenst in te dienen kan dit via info@omps.be.
Belleman